Mio Mondo is aangesloten bij de VIV- Vereniging Integrale Vitaliteitkunde. Deze heeft een onafhankelijke Klachtenfunctionaris in dienst. https://www.camcoop.nl/geschillencommissie/

VIV Nederland – Postbus 22142 – 1302 CC Almere – 035-6954105 -info@vivnederland.nl

In het kader van de Wet Kwaliteit, Klachten en Geschillen Zorg (WKKGZ) en de wet Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)

  • Mio-Mondo werkt volgende professionele standaarden zoals omschreven in de WWKGZ
  • Mio Mondo werkt volgens de beroep specifieke normen en de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)
  • Mio Mondo melding maakt van incidenten bij de juiste instanties en aan de client.
  • Mio Mondo melding maakt volgens het “Handelingsprotocol Meldcode- Veilig Thuis”.

Het zorgdossier voldoet aan de geldende wet- en regelgeving.


Neem contact met ons op!


06 130 679 56


info@mio-mondo.nl


Groothuizenweg 14, 7165 AM Rietmolen


Voor professionals | Vergoedingen | Algemene voorwaarden | Privacy verklaring


Volg ons online:

Wil jij maandelijkse tips ontvangen? Volg ons dan op social media.

     



  • Ik zoek met SPOED een barbamama knuffel of beeldje of …. Als het maar barbamama is… 
Wie o wie helpt me uit de brand!
  • 𝗠𝗶𝗷𝗻 𝘃𝗲𝗿𝗵𝗮𝗮𝗹, 𝗠𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻, 𝗶𝗸 𝗲𝗲𝗻 𝗛𝗦𝗣-𝗲𝗿 𝗶𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗻𝗼𝘁𝗲𝗻𝗱𝗼𝗽!😇

Mijn al volwassen kinderen zeggen (klagen) als er jongere kinderen bij mama in buurt zijn dan is ze voor ons OFF–line. Met andere woorden, dan bestaan we niet meer en gaat mama helemaal op in het jonge kind. En nu natuurlijk helemaal omdat ze oma is geworden. Ze is dan ON-line voor het jonge kind. Andere antennes gaan uit en mam legt andere verbindingen. Bestaan dan wij, haar eigen kinderen niet meer, natuurlijk wel! Maar waar komt die enorme voorliefde voor het jonge kind dan vandaan.

Ik wist het al heel vroeg in mijn leven, ik wilde juf worden. Mijn grote voorbeeld juf Fien van de lagere school haalde mijn laatste sprankje twijfel weg. Juf Fien van klas 1 die zo prachtig vertelde van Duimelijntje, ze paste gewoon in een walnoten dop. Mijn onvoorwaardelijke liefde voor alles wat, maar te maken had met kinderen, leren en school was aangewakkerd. Tevens mocht ik nog een zusje krijgen waar ik heel graag voor zorgde. Allemaal ingrediënten die maakten dat ik...

Ik werd juf, juf van de kleuters, juf van groep 3 en 5 en uiteindelijk van alle groepen in de basisschool. Ik raakte gefascineerd over het motorisch systeem in het kind. Werd motorisch remedial teacher. Als juf leerde ik de kinderen, maar ook zij leerde mij veel.

Mijn kijk op het kind veranderde. Gesteund door mijn liefde voor het kind kon ik een balans opmaken. Zag veel kinderen worstelen. Worstelen met de leerstof maar vooral met zichzelf. Mijn kinderhart huilde. Hoe kan ik het kind dat het moeilijk heeft nog meer helpen?

Ik werd Interne Begeleidster op school. Na vele spiegels voorgehouden te hebben gekregen wilde ik het kind nog meer gaan begeleiden in hun prachtige ontwikkeling. Op school doen ze hun ‘stinkende’ best om het kind te helpen, maar het kind is zoveel meer.

Ik mag helpen verbindingen leggen, verbindingen die het kind weer gaat maken met zichzelf en met de omgeving. 

Ode aan mijn eigen volwassen kinderen, onze verbinding is voor eeuwig. In jullie zal ik altijd het kind, mijn kind(eren) zien. Dank je wel!

Warme groet, Marian
  • NU in de ACHTERHOEK & TWENTE! POPTALK ❤️

Laat POPtalk jouw coaching, begeleiding en therapie naar een hoger niveau tillen!

“Ontdek de kracht van POPtalk”-
en leer in slechts 2 dagen per training hoe je de vele mogelijkheden van de Basis- en Rouw & Verlies trainingen kunt inzetten in jouw praktijk, klas of groep!

In slechts 1 dag leer je met behulp van beeldtaal hoe je een kind of jongere kunt coachen naar blijvende verandering met POPtalk 7.

Mis deze unieke kans niet om je vaardigheden te verbeteren en impact te maken in het leven van kinderen en jongeren.

Schrijf je vandaag nog in voeg deze fantastische tool toe in je pocket.
Kijk op www.mio-mondo.nl

#achterhoek #twente #poptalk #werkenmetpoppetjes #begeleiding #therapie #kids #gezin #gedrag #emotieregulatie #miomondo
Ik zoek met SPOED een barbamama knuffel of beeldje of …. Als het maar barbamama is… 
Wie o wie helpt me uit de brand!
Ik zoek met SPOED een barbamama knuffel of beeldje of …. Als het maar barbamama is… Wie o wie helpt me uit de brand!
19 uur ago
View on Instagram |
1/3
𝗠𝗶𝗷𝗻 𝘃𝗲𝗿𝗵𝗮𝗮𝗹, 𝗠𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻, 𝗶𝗸 𝗲𝗲𝗻 𝗛𝗦𝗣-𝗲𝗿 𝗶𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗻𝗼𝘁𝗲𝗻𝗱𝗼𝗽!😇

Mijn al volwassen kinderen zeggen (klagen) als er jongere kinderen bij mama in buurt zijn dan is ze voor ons OFF–line. Met andere woorden, dan bestaan we niet meer en gaat mama helemaal op in het jonge kind. En nu natuurlijk helemaal omdat ze oma is geworden. Ze is dan ON-line voor het jonge kind. Andere antennes gaan uit en mam legt andere verbindingen. Bestaan dan wij, haar eigen kinderen niet meer, natuurlijk wel! Maar waar komt die enorme voorliefde voor het jonge kind dan vandaan.

Ik wist het al heel vroeg in mijn leven, ik wilde juf worden. Mijn grote voorbeeld juf Fien van de lagere school haalde mijn laatste sprankje twijfel weg. Juf Fien van klas 1 die zo prachtig vertelde van Duimelijntje, ze paste gewoon in een walnoten dop. Mijn onvoorwaardelijke liefde voor alles wat, maar te maken had met kinderen, leren en school was aangewakkerd. Tevens mocht ik nog een zusje krijgen waar ik heel graag voor zorgde. Allemaal ingrediënten die maakten dat ik...

Ik werd juf, juf van de kleuters, juf van groep 3 en 5 en uiteindelijk van alle groepen in de basisschool. Ik raakte gefascineerd over het motorisch systeem in het kind. Werd motorisch remedial teacher. Als juf leerde ik de kinderen, maar ook zij leerde mij veel.

Mijn kijk op het kind veranderde. Gesteund door mijn liefde voor het kind kon ik een balans opmaken. Zag veel kinderen worstelen. Worstelen met de leerstof maar vooral met zichzelf. Mijn kinderhart huilde. Hoe kan ik het kind dat het moeilijk heeft nog meer helpen?

Ik werd Interne Begeleidster op school. Na vele spiegels voorgehouden te hebben gekregen wilde ik het kind nog meer gaan begeleiden in hun prachtige ontwikkeling. Op school doen ze hun ‘stinkende’ best om het kind te helpen, maar het kind is zoveel meer.

Ik mag helpen verbindingen leggen, verbindingen die het kind weer gaat maken met zichzelf en met de omgeving. 

Ode aan mijn eigen volwassen kinderen, onze verbinding is voor eeuwig. In jullie zal ik altijd het kind, mijn kind(eren) zien. Dank je wel!

Warme groet, Marian
𝗠𝗶𝗷𝗻 𝘃𝗲𝗿𝗵𝗮𝗮𝗹, 𝗠𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻, 𝗶𝗸 𝗲𝗲𝗻 𝗛𝗦𝗣-𝗲𝗿 𝗶𝗻 𝗲𝗲𝗻 𝗻𝗼𝘁𝗲𝗻𝗱𝗼𝗽!😇 Mijn al volwassen kinderen zeggen (klagen) als er jongere kinderen bij mama in buurt zijn dan is ze voor ons OFF–line. Met andere woorden, dan bestaan we niet meer en gaat mama helemaal op in het jonge kind. En nu natuurlijk helemaal omdat ze oma is geworden. Ze is dan ON-line voor het jonge kind. Andere antennes gaan uit en mam legt andere verbindingen. Bestaan dan wij, haar eigen kinderen niet meer, natuurlijk wel! Maar waar komt die enorme voorliefde voor het jonge kind dan vandaan. Ik wist het al heel vroeg in mijn leven, ik wilde juf worden. Mijn grote voorbeeld juf Fien van de lagere school haalde mijn laatste sprankje twijfel weg. Juf Fien van klas 1 die zo prachtig vertelde van Duimelijntje, ze paste gewoon in een walnoten dop. Mijn onvoorwaardelijke liefde voor alles wat, maar te maken had met kinderen, leren en school was aangewakkerd. Tevens mocht ik nog een zusje krijgen waar ik heel graag voor zorgde. Allemaal ingrediënten die maakten dat ik… Ik werd juf, juf van de kleuters, juf van groep 3 en 5 en uiteindelijk van alle groepen in de basisschool. Ik raakte gefascineerd over het motorisch systeem in het kind. Werd motorisch remedial teacher. Als juf leerde ik de kinderen, maar ook zij leerde mij veel. Mijn kijk op het kind veranderde. Gesteund door mijn liefde voor het kind kon ik een balans opmaken. Zag veel kinderen worstelen. Worstelen met de leerstof maar vooral met zichzelf. Mijn kinderhart huilde. Hoe kan ik het kind dat het moeilijk heeft nog meer helpen? Ik werd Interne Begeleidster op school. Na vele spiegels voorgehouden te hebben gekregen wilde ik het kind nog meer gaan begeleiden in hun prachtige ontwikkeling. Op school doen ze hun ‘stinkende’ best om het kind te helpen, maar het kind is zoveel meer. Ik mag helpen verbindingen leggen, verbindingen die het kind weer gaat maken met zichzelf en met de omgeving. Ode aan mijn eigen volwassen kinderen, onze verbinding is voor eeuwig. In jullie zal ik altijd het kind, mijn kind(eren) zien. Dank je wel! Warme groet, Marian
1 dag ago
View on Instagram |
2/3
NU in de ACHTERHOEK & TWENTE! POPTALK ❤️

Laat POPtalk jouw coaching, begeleiding en therapie naar een hoger niveau tillen!

“Ontdek de kracht van POPtalk”-
en leer in slechts 2 dagen per training hoe je de vele mogelijkheden van de Basis- en Rouw & Verlies trainingen kunt inzetten in jouw praktijk, klas of groep!

In slechts 1 dag leer je met behulp van beeldtaal hoe je een kind of jongere kunt coachen naar blijvende verandering met POPtalk 7.

Mis deze unieke kans niet om je vaardigheden te verbeteren en impact te maken in het leven van kinderen en jongeren.

Schrijf je vandaag nog in voeg deze fantastische tool toe in je pocket.
Kijk op www.mio-mondo.nl

#achterhoek #twente #poptalk #werkenmetpoppetjes #begeleiding #therapie #kids #gezin #gedrag #emotieregulatie #miomondo
NU in de ACHTERHOEK & TWENTE! POPTALK ❤️ Laat POPtalk jouw coaching, begeleiding en therapie naar een hoger niveau tillen! “Ontdek de kracht van POPtalk”- en leer in slechts 2 dagen per training hoe je de vele mogelijkheden van de Basis- en Rouw & Verlies trainingen kunt inzetten in jouw praktijk, klas of groep! In slechts 1 dag leer je met behulp van beeldtaal hoe je een kind of jongere kunt coachen naar blijvende verandering met POPtalk 7. Mis deze unieke kans niet om je vaardigheden te verbeteren en impact te maken in het leven van kinderen en jongeren. Schrijf je vandaag nog in voeg deze fantastische tool toe in je pocket. Kijk op www.mio-mondo.nl #achterhoek #twente #poptalk #werkenmetpoppetjes #begeleiding #therapie #kids #gezin #gedrag #emotieregulatie #miomondo
2 dagen ago
View on Instagram |
3/3


Copyright Mio Mondo | Marketing Bureau: Infinity Marketing